Con ja és tradicional, els pessebristes de l’associació han muntat un pessebre a la Catedral tarragonina (foto), que ahir al vespre va ser
llegir mésCon ja és tradicional, els pessebristes de l’associació han muntat un pessebre a la Catedral tarragonina (foto), que ahir al vespre va ser
llegir més